neděle 26. září 2010

38. týden, neděle: "Kaktus"


Zašli jsme dnes na oběd do Globusu. Když chceme o víkendu hodně courat a není čas vařit, je to dobrá varianta. Chutná nám tam, nemusí se čekat a nevyjde to draho. Když jsme vyšli z Globusu, při pohledu přes silnici mi padlo do oka OBI. Vzpomněla jsem si na jejich bilboardy s nádhernými koulemi chryzantém v květináči a nahlas jsem zauvažovala: "Zajímalo by mě, jak ve skutečnosti vypadají ty chryzantémy za 29 korun."

Martin byl vyjímečně naladěn na nakupování a tak mě víceméně přemluvil, že se na ně podíváme. Nebylo to až tak zlé, ale pochopitelně to byly mnohem menší květináčky. Prohlížím barvičky a u toho přemítám, co s nimi udělat, kdybychom je koupili, kam je dát, jak dlouho vydrží a tak... až jsem pragmaticky došla k závěru, že je vlastně nepotřebuji :-)

A tak jsme šli jen tak cournout dovnitř, jestli tam nemají spíš masožravku, po které touží Todíček. Neměli, ale měli spoustu krásných kaktusů, rovněž po 30 korunách a protože pro ně máme poslední dobou nějakou slabost, rozrostla se naše sbírka o jednoho chlupatce a jednoho červenobodlináčka. Děti si hrdě nesly a celou cestu autem optatrovaly každý ten svůj kousek a mně jejich rozzářená očka potěšila rozhodně víc, než 10 chryzantémových koulí :-)

Žádné komentáře: