pondělí 29. listopadu 2010

48. týden, pondělí: "Zmařený kočičí kalendář"


Po prvních krůčcích koťat mimo porodní bednu jsem zajásala, že konečně nemám zrnité fotky v důsledku vysokého ISO a nevhodnosti použít blesk. Poté, co jsem nasadila dávný trik s igelitkou přes blesk se dokonce povedlo pár úhledných portrétních fotek slušné ostrosti. V té době mi kamarádka vnukla myšlenku nafotit kočičí kalendář, která se mi velice zalíbila.

Kalendář jsem již několik let nevyráběla a toto by byla zároveň pěkná vzpomínka na ta chlupatá štístka, která nás již brzy opustí. Rychlost jejich vývoje však je mnohonásobně větší, než má. A tak v době, kdy jsem dala do kupy představu o aranžmá a čas pro jeho zrealizování, jsou z koťat nekoordinovatelné potvůrky, které zajímá mnohem víc nevzhledný smeták či jakékoli jiné nefotogenické vybavení bytu v ještě méně fotogeničtějších zákoutích, než sebezajímavější nástraha v místě jejich narození.

Když už se náhodou mihnou v "ateliéru", tak v naprosto nevhodné póze. Kotěcí kalendář posílám k ledu a přikládám fotku něžného Flíčka, který se tu ještě nepředvedl, s opravdu nepatrným kouskem listopadového aranžmá :-)

Žádné komentáře: